verhuisdozen, stressvrij verhuizen met Erika Stolk Professional Organizer

Stressvrij verhuizen

Verhuizen is nog nooit zo makkelijk geweest!
Het plannen & organiseren wordt je uit handen genomen.

Verhuizen kan erg stressvol zijn. Het staat in de top-3 van de meest stressvolle gebeurtenissen in ons leven.
Helemaal als je ernaast nog een gezin hebt, een huishouden hebt te runnen en niet te vergeten ook nog een job! Dan kan de stress ineens toeschieten. Er is zoveel waar je aan moet denken en wat je moet regelen. Maar dat niet alleen; als je denkt aan je zolder en al die kasten die uitgeruimd moeten worden, dan krijg je het benauwd. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ik heb nu al geen tijd over...? De oplossing is: besteedt het uit en ga stressvrij verhuizen!
Geef je zelf die rust, zodat je bewust afscheid kunt nemen van je huidige woonplek en kunt toeleven naar je nieuwe woonplek.


Geen last van stress, maar je wilt je huis eerst goed ontspullen en bekijken wat je mee wilt nemen naar je nieuwe woning? Goed plan, want dit is noodzakelijk om te voorkomen dat je tijd en geld besteedt aan het inpakken en uitpakken van onnodige en ongewilde spullen. Verhuizen is dé kans om eens en voor altijd de spullen die je nooit gebruikt, die kapot of oud zijn en waar je niet blij van wordt, weg te doen. Vind je het lastig om hier keuzes in te maken?
Geen zorgen, ook dan ben ik er voor je!

Je kunt kiezen uit de volgende diensten; afzonderlijk of allemaal, net waar jouw behoefte ligt.


Ontspullen & inpakken

"Ik ben jouw  inpakmaatje"

  • we kijken naar meubels wat je wel/niet mee gaat nemen en of dit past in je nieuwe woning
  • we gaan door je spullen; wat neem je wel/niet mee naar je nieuwe woning
  • we pakken deze spullen meteen in dozen
  • ik help jouw met keuzes maken, waar jij het lastig vind
  • ik zorg dat de dozen juist gelabeld worden voor de verhuizing

Planning & ToDo

"Ik ben jouw agenda"

  • Ik maak 2-wekelijks voor jouw en je partner een ToDo lijst van wat er moet gebeuren
  • Ik hou de planning in de gaten of jullie op schema liggen wat inpakken & regeldingen betreft
  • Ik zorg dat er niets vergeten wordt
  • Je krijgt tips & adviezen over verhuizen & inpakken

Verhuisdaghulp

"Ik ben jouw overzicht"

  • Ik zorg voor een goede voorbereiding van de verhuisdag
  • Ik instrueer de verhuishulpen
  • Ik zorg dat alle dozen op de juiste plek komen
  • Ik zorg dat het organisatorisch goed loopt
  • Ik zorg dat het noodzakelijke uitgepakt wordt

Uitpakken & organiseren van je kasten

"Ik ben jouw organizer"

  • Ik pak jouw dozen uit
  • Per ruimte zorg ik ervoor dat alles georganiseerd in je kasten terecht komt
  • Ik organiseer eerst de meest gebruikte ruimtes
  • Alles wordt overzichtelijk & praktisch georganiseerd in je kasten
  • Je hebt alles meteen goed op orde
  • Alles krijgt een goede en vaste plek

Stressvrij verhuizen is maatwerk, afhankelijk van jouw wensen, maak ik na ons kennismakingsgesprek een offertevoorstel klaar o.b.v. jouw wensen.


Tarieven

  • Voor elk budget een oplossing!
  • Mijn uurtarief is € 55,- (vrijgesteld van BTW)
    • exclusief reiskosten buiten een straal van 10 km: €0,35 per km (uitgangspunt ANWB routeplanner)
    • exclusief parkeerkosten
  • Klik hier voor mijn werkvoorwaarden
  • Ik ben zorgaanbieder voor PGB!
  • WMO-ondersteuner Gemeente Zwartewaterland