Papieren organiseren

Bijhouden van je administratie is nog nooit zo makkelijk geweest!
Wil jij ook een systeem dat werkt? Eens en voor altijd een administratie die up-to-date is!

Wil jij af van die stapels ongeopende post en paperassen? Bakjes die overspoeld zijn met notities, mededelingen en enveloppen?
Als je iets kwijt bent, loop je te zoeken in die stapel en je ergert je er mateloos aan. Misschien had je ooit een systeem, maar dat is eigenlijk versloft.. Je wilt eigenlijk weer beginnen met een schone lei, maar je ziet door de bomen het bos niet meer.. Hoe en waar begin je, vraag jij je af?

Dan kom ik jouw graag helpen om je administratie (opnieuw) te ordenen en er ook een systeem in te brengen, zodat je het blijvend netjes kunt houden.

 

Wil jij je administratie ordenen? Laten we dan kennismaken.

Jouw investering
Jouw investering is afhankelijk van hoe groot jouw achterstallige administratie is en wat er opnieuw moet worden geordend.
In een kennismakingsgesprek bespreken we jouw wensen en hoe het er voor staat met jouw administratie.
Na aanleiding van dat gesprek ontvang je van mij een offertevoorstel. 


Tarieven

  • Voor elk budget een oplossing!
  • Mijn uurtarief is € 55,- (vrijgesteld van BTW)
    • exclusief reiskosten buiten een straal van 10 km: €0,35 per km (uitgangspunt ANWB routeplanner)
    • exclusief parkeerkosten
  • Klik hier voor mijn werkvoorwaarden
  • Ik ben zorgaanbieder voor PGB!
  • WMO-ondersteuner Gemeente Zwartewaterland