Keuken organiseren

Genieten van een georganiseerde keuken en alles direct kunnen vinden.
Jouw keukenkasten geven je overzicht in wat je hebt en alles heeft een vaste plek in je keuken.

Je keuken puilt uit in spullen, je kasten zijn te klein. Bakjes en deksels liggen allemaal door elkaar in een la.
Dubbele voorraad, omdat je niet wist of je dat nog had. Met name kruidenpotjes, die raken nog al eens verstopt tussen al die zooi. 
Even snel iets pakken zit er niet bij, omdat je het eerst moet zoeken. Je moet eerst je lade overhoop halen om je folie te vinden. In de keukenla ligt ook nog voorraad; een halve pak rijst, een zak pasta, een klein beetje havermout. En dan die zakken die niet goed sluiten en er weer bijvoorbeeld suiker uit valt, lekker in je la...
Voordat je kunt koken, moet je eerst ruimte maken op het aanrecht, want je aanrecht is ook zo'n magneetplek voor allerlei spullen.
En niets te zeggen nog over je koelkast... Je hebt totaal geen idee meer wat je er in hebt liggen en mocht je nog wel een idee hebben, dan ligt het door elkaar, waardoor je weer moet zoeken naar wáár het ligt.


Herken jij je hierin? Dan kom ik je graag helpen!
Want een keuken is het hart van het huis. Een keuken moet een oase van rust zijn, zodat jij kunt genieten van je culinaire kookkunsten of misschien wel van je magnetronmaaltijd..

Wat levert het je op, als je mij inschakelt:
✅ Alles makkelijk kunnen vinden, want alles heeft een vaste plek
✅ Spullen die je daadwerkelijk gebruikt; niet te veel en niet te weinig
✅ Alles op categorie gesorteerd, dus ook overzichtelijk voor je gezinsleden
✅ Voorraad in potten, zichtbaar in je kasten
✅ Kruidenvoorraad op orde en zichtbaar
✅ (Bijna) leeg aanrechtblad
✅ Georganiseerde koelkast
✅ Lades en kasten georganiseerd

Wil jij een keuken wat een oase van rust geeft?


Pakket 'Overzicht' 


Voor wie?

  • voor wie een keuken in huis helemaal georganiseerd wil hebben
  • voor wie er géén tijd voor heeft en het wil laten doen
  • voor wie zich helemaal durft over te geven (uiteraard doe ik nooit spullen weg zonder toestemming!)
  • voor wie 'organizen' als luxe product in wil zetten (like 'home edit' example)
  • voor wie de chaos in zijn/haar keuken helemaal zat is
  • en uiteraard voor wie het ook netjes wil/kan houden en gemotiveerd is om dit te doen en/of open staat om hierover advies  aan te nemen

Wat doe ik voor je?

  • ik bekijk de situatie en bespreek met jouw je wensen door
  • we lopen door wat spullen heen, zodat ik weet wat belangrijk is
  • ik meet de kasten in en maak een indeling
  • je ontvangt een offerte o.b.v. grootte keuken
  • opbergartikelen zijn exclusief, deze bestel ik (na  jouw goedkeuring bedrag artikelen)
  • ik haal de keuken leeg en haal er een doekje door
  • ik herindeel en organiseer de keuken
  • ik label de opbergdozen/potten/bakken

 

Jouw investering begint vanaf €495 -*

Dit omvat:

  • 1 uur kennismakingsgesprek
  • Inmeten en indeling maken
  • Bestellen van organize- en opbergmaterialen**
  • Leeghalen, schoonmaken en herindelen/organiseren
  • Labelen van opbergdozen/potten/bakken
  • Tips om het ook netjes te houden
  • Reiskosten binnen een straal van 10km*
  • Na 2 weken telefonisch contact voor evaluatie

*prijzen zijn een indicatie, pakket 'overzicht' is maatwerk i.v.m. grootte keuken, hiervoor ontvangt u van mij een vrijblijvende offerte na kennismakingsgesprek.
**
prijzen zijn exclusief kosten van de organize- en opbergartikelen

 

Bij dit pakket een cadeautje van mij!
Voor € 55,- i.p.v. € 95,- organiseer ik jouw koelkast er ook nog bij! Dan is je keuken helemaal up-to-date.


Indicatie kosten
Investering keuken is € 495- afhankelijk grootte keuken in een tijdsbestek van 8 uur. Bij het kennismakingsgesprek bekijk ik de situatie en afhankelijk daarvan ontvang je een prijs in de offerte.
Soms is het lastig in te schatten qua tijd als ik extra moet gaan puzzelen. Afhankelijk van de spullen en ruimte is 8 uur minimaal nodig voor een gemiddelde keuken, Indien ik toch meer tijd kwijt ben dan wat ik op de offertevoorstel heb doorgegeven, dan kom ik jou tegemoet met een meerprijs voor de extra tijd  van € 47,50 i.p.v. € 55,-

Organize -en opbergartikelen
Pakket 'overzicht' is exclusief kosten van de organize- en opbergartikelen.
De indicatie van deze kosten is lastig te zeggen, hiervoor ontvang je van mij een voorstel van wat er nodig is om jouw kast er ook 'strak' en overzichtelijk' uit te laten zien. Ik bestel deze artikelen alléén als jij akkoord hebt gegeven op mijn voorstel! 
Deze organize- en opbergartikelen zijn zéér aan te raden om het optimale resultaat te behalen van jouw investering.
Tijdens het kennismakingsgesprek kun je aangeven van welke stijl jij houdt, dan hou ik daar rekening mee. 
Wil je gewoon verrast worden en maakt het qua bedrag niet uit; geef mij dan carte blanche en je zúlt verrast worden!

 

Ga jij erop uit en kom jij terug in een georganiseerde keuken?

 


Koelkast organiseren


Koelkast organiseren is weer een apart klusje. Het hangt per huishouden af hoe deze praktisch en efficiënt ingedeeld kan worden door wat men in een huishouden aan producten (veel) gebruikt.
Een overzichtelijke koelkast is belangrijk, want je bewaart hier producten in die ook over datum kunnen gaan. Het is belangrijk om dit goed op orde te hebben en ook schoon te houden. 
Tijdens het kennismakingsgesprek neem ik met jouw je wensen door en waar jij tegen aanloopt met je koelkast. 

Jouw investering is € 95,-* en dan heb jij een georganiseerde koelkast. 
* Dit is exclusief koelkast organizers; deze zijn wel aan te raden!


Opmerkingen

  • Voor elk budget een oplossing!
  • Voor alle pakketten geldt:
    • extra uren zijn altijd bij te boeken voor € 55,- per uur (m.u.v. een pakket, hier geld een bedrag van € 47,50 per uur als meerprijs)
    • exclusief reiskosten buiten een straal van 10 km: €0,35 per km (uitgangspunt ANWB routeplanner)
    • exclusief parkeerkosten
  • Klik hier voor mijn werkvoorwaarden