verhuisdozen, stressvrij verhuizen met Erika Stolk Professional Organizer

Strippenkaart

Voor 'even' samen op weg hulp
Dé stok achter de deur - steun - sturing - motivatie

De strippenkaart is ideaal voor als je het wel zelf kan, maar net even dat duwtje in de rug nodig hebt.
Ik help je even op weg in 1,5uur en geef daarbij tips en adviezen, waarna jij zelf het verder af kan.
Met deze kaart (vooraf betaald) kun jij 7x een beroep op mij doen wanneer het jou uitkomt! Het is een jaar geldig. Elke keer als jij iets wil aanpakken in huis, dan maken we een afspraak en help ik je op weg.
Een echte stok achter de deur om wat gedaan te krijgen! Mede ook doordat je vooraf betaalt ben je extra gemotiveerd om de strippenkaart ook daadwerkelijk te benutten binnen een jaar en heb jij binnen dat jaar het huis veel opgeruimder. Heb jij geen opgeruimd huis nodig, maar juist meer rust in je hoofd, dan kun je ook gewoon gebruik maken van de strippenkaart. We gaan dan kijken naar je routines, planning, prioriteiten etc. Ook kun je, als de stress hoog zit of je zit er even door heen, weer even een afspraak maken en je strippenkaart te voorschijn halen.

Een strippenkaart is ook een goed vervolg na een traject. Om het te onderhouden of voor nog extra ondersteuning of nazorg.  Als je het nog niet ziet zitten om het alleen te moeten doen of nog een vangnet nodig hebt.

 



Strippenkaart

Voor wie?

  • voor even 'samen op weg' hulp om te beginnen aan een klus
  • voor als je gemotiveerd moet worden
  • voor een stok achter de deur
  • voor wie na een pakket zelf verder wil doorpakken en toch nog behoefte heeft aan steun en/of hulp
  • voor wie het in etappes aanpakt gedurende het jaar en voor de start van een ruimte of kast even sturing nodig heeft

Wat doe ik voor je?

  • ik kom 7x langs voor een sessie van 1,5 uur
  • ik kom je helpen met keuzes te maken en sturing te geven
  • ik kom overzicht creëren bij het begin en tijdens het opruimen
  • ik kom je helpen met opruimen en het daadwerkelijk aanpakken
  • ik kom je helpen om het te organiseren 
  • ik geef tips en handvatten om het praktisch en logisch in te delen
  • ik geef advies hoe je het ook netjes kunt houden

 

Jouw investering is € 575-

Dit omvat:

  • 1 uur kennismakingsgesprek
  • 7 sessies van 1,5 uur
  • Kleine hulpmaterialen uit mijn organizerskit inbegrepen
  • Tips & handvatten
  • Reiskosten binnen een straal van 10km*
  • Evaluatie telefonisch of online (na afloop strippenkaart)

* exclusief reiskosten buiten een straal van 10km: € 0,35 per km (uitgangspunt ANWB routeplanner)


Opmerkingen

  • Voor elk budget een oplossing!
  • Voor alle pakketten geldt:
    • extra uren zijn altijd bij te boeken voor € 55,- per uur 
    • exclusief reiskosten buiten een straal van 10 km: €0,35 per km (uitgangspunt ANWB routeplanner)
    • exclusief parkeerkosten
  • Klik hier voor mijn werkvoorwaarden