Werkvoorwaarden

  • Om ervoor te zorgen dat de werkuren die wij samen hebben zo optimaal mogelijk
    worden benut, verzoek ik je vriendelijk om op de afgesproken werktijd(en) opvang
    te regelen voor eventuele (kleine) kinderen en huisdieren.

  • Ik til geen (zware) dozen of spullen i.v.m. lichamelijke gezondheid.

  • Tijdens mijn aanwezigheid wordt er niet gerookt, alcohol en/of drugs gebruikt.

  • U zorgt zelf persoonlijk ervoor dat het afval en/of spullen wordt afgevoerd of
    wordt weggebracht. In bijzondere gevallen kunnen wij samen in overleg naar een
    oplossing zoeken indien dit niet mogelijk is voor u.

    Betalingen

  • Indien niet betaald na 1e afspraak, dan volgt er geen 2e afspraak.
  • Maximale betalingstermijn 14 dagen.
  • Offertes zijn vrijblijvend en 1 jaar geldig.

    Annuleringen

  • Annulering minimaal 24 uur van te voren, indien niet op tijd geannuleerd, dan
    wordt er 100% in rekening gebracht van het afgesproken bedrag m.u.v.
    noodsituaties.
  • No show = 100% van afgesproken bedrag betalen.

 

Het is van belang je te realiseren dat ik helaas niet over een toverstafje beschik. Wat je in
bijvoorbeeld 10 jaar aan achterstallig opruim-, administratie- en huishoudelijk werk hebt
opgespaard, kan ik natuurlijk niet in een paar werkafspraken samen met jou ongedaan
maken. Maar ik kan je wel op het juiste spoor zetten en je talloze tips en handige
methoden aanreiken, en zo met jou een goed begin maken met het op orde brengen van
jouw woon- of werkomgeving.


Erika Stolk Professional Organizer